מסועי גלאי מתכות

במסגרת השירותים של חברת סלעית, אנו מספקים ללקוחותינו מבחר מסועים מתקדמים המיוצרים בהתאמה אישית לכל לקוח. בין מבחר המסועים המתקדמים של חברת סלעית תוכלו למצוא גם מסוע גלאי מתכות.

ישנן תעשיות בעלות דרישות מיוחדות ובהן מטעמים שונים יש להעביר כמויות של מוצרים או חומרי גלם בגלאי מתכות. מסוע גלאי מתכות מאפשר לכם לעשות זאת – הוא גם יכול לשנע כמויות של פריטים בצורה מהירה וגם מעביר אותם דרך גלאי מתכות. מסוע גלאי מתכות יכול להשתלב בפס הייצור או האריזה ולהעניק לכם אוטומציה בתחום גילוי המתכות. בעזרת מסוע גלאי מתכות תוכלו לגלות ולהפריד מתכות מכל סוג בצורה מהירה ויעילה.

מסוע גלאי מתכות – התאמה לדרישות הייצור

לא כל גלאי המתכות פועלים באותם התדרים והם אינם מתאימים תמיד לאותה המטרה. כאשר אנו מתכננים מסועי גלאי מתכות, עלינו לקחת בחשבון הפרעות אשר עלולות לשבש את יעילות התהליך. על מנת להתמודד עם ההפרעות עלינו להתאים את תדר גלאי המתכות לחומרים העוברים במסוע. קיים הבדל בין מסוע גלאי מתכות למוצרים רטובים, לבין מוצרים יבשים. כאשר מדובר במוצרים רטובים קיימת יותר הפרעה ולכן משתמשים בגלאי מתכות בתדר נמוך על מנת לתת מענה להפרעה.

התאמת התדרים לסוג החומרים היא הכרחית, אך ישנם אמצעים טכנולוגים נוספים בהם אנו משתמשים על מנת להעניק ללקוחותינו את הדיוק והאמינות שלה הם נזקקים. האמצעים הנוספים כוללים אזור ללא מתכות ולמעשה כל תכנון המסוע נועד להפחית ויברציות והפרעות אשר עלולות לשבש את הדיוק. אפילו ישנה חשיבות למיקומו של מסוע גלאי מתכות במפעל.

הגורמים אשר מנחים אותנו בתכנון מסועי גלאי מתכות הם: סוג החומרים ואופיים; הדרישות הטכניות של המסוע; דיוק גבוה; תחזוקה נמוכה וחיי מוצר ארוכים. הסוגים השונים של מסועי גלאי מתכות מתאימים למארזים שונים, כמו בקבוקים ושקיות; תרופות; חומרי גלם בתפזורת ועוד.

מסוע גלאי מתכות לתעשיית המזון

אחת התעשיות אשר מרבה להשתמש במסועי גלאי מתכות היא תעשיית המזון. על מנת להעניק ללקוחותיהם איכות ועל מנת לעמוד בסטנדרטים ובתקנים, על חברות המזון להשתמש במסועי גלאי מתכות אמינים ומדויקים. מסוע גלאי מתכות לתעשיית המזון הוא חלק בלתי נפרד ממערך אבטחת האיכות בכל מפעל מזון. תעשיות המזון משתמשות במארזים מסוגים שונים, חומרים שונים ומצבי צבירה שונים והדבר מציב אתגרים ומחייב גלאי מתכות מותאמים לאופי החומרים. המהנדסים של סלעית מנוסים בפיתוח מסועי גלאי מתכות לתעשייה זו, כמו גם לתעשיות אחרות.